göra hemsida

Mirre

Trådstartare
I vilket program? Skulle vilja göra en hemsida men vilka program kan man använda? Håller på med en ide till en sida, i publisher men sen om det blir nåt av det hela är en annan sak. :D vad har ni använt
 
Sv: göra hemsida

Jag kodar för hand i Anteckningar.
Ska man ha ett avancerat program får man räkna med att hosta upp många tusen kronor. Så jag tycker Anteckningar är billigt och praktiskt. =P
 
Sv: göra hemsida

Jag använder ett program som heter edit+. Det är iofs inte gratis och är i princip inget annat än en texteditor som notepad. Men den har enormt många fler finesser än notepad som hjälper till att få koden rätt och göra arbetet lätt och smidigt. Jag vet inte om man ska rekommendera texteditorer till nybörjare direkt, även om det kan vara lärorikt att se hur html fungerar. Det finns alldeles säkert något gratisprogram som fungerar utmärkt.
Prova tex: http://www.trellian.com/webpage/
(Jag har inte alls testat den själv, jag bara gjorde en snabb titt på nätet efter en webeditor som var gratis och fann denna först)
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
779
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 710
Senast: Hedinn
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
684
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp