Göra om i vardagsrummet?

Agapi

Trådstartare
I förra veckans avsnitt av Design Simon & Thomas målades det en träd på väggen. Tyvärr är det här den enda bilden jag hittar av det;
st_2_6_1_liten.jpg

Trädstammen skymtas på väggen;
st_2_6_3_liten.jpg


Jag blev lite sugen på att måla så i vårat vardagsrum bakom soffan :) Kanske inte i guld, bara... Och så tar man ju bort tavlorna, kanske hänger upp några så som de gjorde i programmet. Vad tror ni om det?
BildH1491.jpg
 
Sv: Göra om i vardagsrummet?

Jag tror det skulle kunna bli riktigt snyggt! Men så är jag en sucker för träd också. ;)
 
Sv: Göra om i vardagsrummet?

Jag tycker det såg snyggt ut, jag tycker det är vackert med enkla väggdekorationer. en kompis har orkidéer i storformat på väggen, det är väldigt snyggt. Go for it! :D
 
Sv: Göra om i vardagsrummet?

Tror också det skulle bli jättesnyggt! Och om inte så är det ju bara att måla över igen. :D
 
Sv: Göra om i vardagsrummet?

skulle bli snyggt men kanske kräver svart tak om ni ska gå upp ända dit? Men jag skulle nog aldrig få till det sådär snyggt... hur gjorde dom? bladguld eller?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 723
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 241
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
657
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp