göra om wma till mp3

tralala

Trådstartare
jag är inte så jätteduktig på datorer så jag skulle behöva lite hjälp. kan en mp3-spelare bara spela mp3-filer? nästan alla låtar som jag har på min dator är wma-filer, så min fråga är nu om man på något sätt kan göra om wma-filerna till mp3-filerna. hur gör man isåfall? :confused:

//Linda
:bump:
 
Japp en mp3-spelare kan bara spela mp3-filer. Du får ladda ner en kompilator (kommer inte på några just nu), som kan göra wma-filer till mp3-filer. Annars så kan man ibland använda vissa av programmen som man använder när man bränner skivor (bl a Easy Cd Creator).
 
men finns det inte vissa mp3-spelare som kan spela wma-filer?! eller har jag bara fått för mig det? :confused:
 
Min MP3-spelare är gammal som gatan, och det program som följde med den för att rippa av skivor gör om låtarna till wma. Wma har jag för mig är samma sak som MP3, fast "windows-version". Tror inte man kan spela wma på Mac, och således inte i Ipods. Men om du har en vanlig MP3-spelare, Sony, Grundig eller nåt sånt, så SKA wma-filer funka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 120
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 396
Senast: tuaphua
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 231
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag är kass i ländryggen, konstaterat med både MR och CT. Och det har blivit sämre sedan senaste undersökningen för 1½ år sedan. 🙄...
Svar
17
· Visningar
2 141
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp