Bukefalos 28 år!

Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Åh vad bra! Då får jag ta en tur dit så snart folkstormen har lagt sig :D Tack för tipset!
 
Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Tänkte bara uppdatera om att det blev mörkt filtaktigt tyg och hund gillar den mycket bättre än tidigare plastmatta.
Sen är det fortfarande inte världens finaste trappa, men den är bra mycket bättre än den var tidigare (hela trappan var alltså så tjusigt röd som vid översta steget). Nu funderar vi på om vi ska orka göra något med träet eller om det ska få vara tills vidare eftersom vi har en del annat att pyssla med (som att byta ut den härliga gröna plastmattan på golvet :D)

bild+%25283%2529.JPG
 
Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Vad bra det blev! Måste göra stor skillnad för er. :)
 
Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Det är enorm skillnad och så skönt att inte halka på varje steg :)
 
Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

Vad fint det blev :)

(Om jag köper "mitt" hus, så vill jag oxå ha filt på mina trappsteg. Både för att minska halkrisk, göra det tyst och så tycker jag att det är snyggt! Och jag älskar heltäckningsmattor :love:)
 
Sv: Göra trappa hundvänligare (och snyggare)

KL

nu ser jag att du redan löst problemet!

Men även för er andra, vi hade en hal ful plastmatta, jag gick till Colorama och fick med mig en golvfärg som fungerade utmärkt! svärmor avrådde då det är väldigt halt men icke, varken vi eller hunden har halkat en gång, häftgrund och sen trappfärg klart värt att rekomendera!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Oseriös avel 2023
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp