golden star

fälttävlansnisse

Trådstartare
jag har sedan några år en golden star och funderade nu på att köpa en till men blev fundersam mot det nya greplädret. tyckte det kändes väldigt plastikgt. Någon här som har den och kan dela med sig av sina synpunkter

Sv: golden star

jo tittade på en paris med och tyckte den verkade vara bra.
någon som vet varför man har bytt ut det till dett plastliknande matrial???

För att dom gammla var så hala? Har iofs inte kollat på nya GS, men jag såg en Prestige, med präglat läder, och det såg ju inte så snyggt ut det heller. :p

Ja det skulle jag köpa om jag skulle ha hoppsadel, eller Sidney då, som jag sålde för nån vecka. :)

Man sitter mkt bättre i Paris också, den känns emr anatomisk eller vad jag ska säga. :p

Skulle aldrig köpa en golden star, tycker det är otroligt dålig kvalitet på lädret ser billig och plastig ut. F.lera stycken ponnytjejer i stallet som har den och alla sadlar ser lika tråkiga ut, tappat färg på lädret osv.

Satsa på en bättre begagnad av något bra märke istället!

hej har redan en golden star som är ca 5 år. har haft den på unghästarna och tycker den är jätte bra, därför jag funderade på en till..

Jag hade min GS i tre år och den såg som NY ut! Inte tappat färg alls!!!!!!! Passieren och Pessoan jag hade blev däremot flammiga och fula efter bara några veckor.

Jo prestige är ett bra märke men inte deras billigare modeller. Då skulle jag heller lägga pengarna på en bättre begagnad sadel, kanske en Paris D som någon nämde tidigare. Men skulle absolut inte köpa en av deras billiga varianter, men smaken e som baken.

Jag var inne på att byta upp mig lite- har den galma paris D men gillade inte heller den nya plastiga looken...( Var även på PAris D:n... ) Ser inte alls ut som min och var inte alls lika "mjuk" i skinnet som min var från början... Nästan lite peach känsla på min när den var ny...

Jag har en sån! Min är fantastiskt bra! Jag tycker att grepplädret funkar fint. Den har, som ngn skrev, inte alls tappat färg eller liknande. Rekommenderar den.

Har en Golden star med greppläder och den blir bara skönare och skönare för varje dag som går! Nu är det mest min lillasyster som rider i den då jag rider dressyr men hon tycker likadant! Sköter man bara dom ordentligt så blir det bra:D

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 323
Senast: Silje
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 422
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Har en lipposadel som jag funderar på hur jag läser av serienumret på. Är mest intresserad av vilket år den är tillverkad. Någon som har...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: LLS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V