Golv i box.. matta?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare 04400220
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 235
0

04400220

Har utebox med asfaltskross i botten. (gummimattan som jag ska ha i botten fanns inte i lager, så kommer dröja.) Vad kan man ha i botten så länge. Är den nån som har nått förslag? Hur har ni gjort?

Sv: Golv i box.. matta?

Vad är det för ngn gmmimatta du ska ha i botten? Ngt markförberedande? Eller en riktig boxmatta?

Ngn som har/har erfarenhet av sk boxmattor av gummi (som spar strö mm)?

Använd forumet och sök! Jag har redan svarat ang. gummimattor i 3 till 4 trådar DENNA VECKAN.

Jag ska ha en gummimatta gjord för hästbox, blir mjukt och man behöver inte lika mycket strö. Har kollat runt och kostar ca 5000:- för 9m.

Jag undrar om man kan "spika" fast en fiberduk i botten och lägga halmbädd över? Vill ju inte lägga nått direkt på asfaltskrossen..

Du kan ju prova iaf!:idea: Ett rejält lager med halm och kanske lite torv i botten borde funka tycker jag.

Jag har välpackad sand som underlag i min utebox och spån på det. Enkelt och lättmockat!:)

Ja, sand kan man ju ha.
Finns det nått bra grus som gör att det blir bra dränering? Vad heter gruset i så fall? Nån som har grus, och vad har ni för strö över?

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en hästtransport med trägolv, men vi fick till ett aluminium golv som vi kan byta till. Har en vän som är händig som ska hjälpa...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: Emiro
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 033
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: cewe
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
625
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka