googla på

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Blixtra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 1 135
B

Blixtra

"rullstolsoffer med jätteboll" på google, glöm ej cituatonstecknen!!

kolla vad google föreslår för mening,,:angel:

Sv: googla på

Haha... :rofl: :eek:

Tur att ni finns så man får sig lite goda skratt...

Men hur sjutton kom du på att söka på det om jag får fråga... :D :angel:

pinky skrev:
Hur har någon (du själv?) kommit på detta?
*haha* precis samma sak funderade jag på! Fick den i mailen, från min sambo.... :eek: , men han har fått den av en arbetskamrat :crazy: *pust*....

jag öppnade deffenitivt INTE!! men det är kul att se vad google föreslår... :rofl:

*KL*

Nu har jag pratat med sambon, de öppnade länken på jobbet ... och kom bara till ett annat forum, så så häftigt var det ju inte, men endå..

Kan tillägga att det endast verkar fungera i den svenska versionen av google. Men kul var det =o)

Liknande trådar

IT & mobiler Som rubriken säger - kan man använda fotopapper för bläckstråleskrivare i en laserskrivare? Det är inte helt idealiskt, har jag förstått...
Svar
3
· Visningar
191
Senast: Rosett
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
144
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
894
Senast: Enya
·
Hemmet Har rensat foton i mobilen idag och inser att jag har flera foton jag vill ha utskrivna och också några teman jag vill göra fotoböcker...
Svar
17
· Visningar
422
Senast: cute_beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
  • Atletix