Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en hjälm som ska slängas nu när jag skaffat ny, men så kom jag på att jag kanske kan göra någon hästig inredningsgrej av den.
Jag har googlat men inte hittat något. Så jag undrar om det är någon bukefalist som har någon rolig idé och kanske t o m har gjort något liknande själv?
Jag vill minnas att någon kreativ själv har gjort en lampa av en hjälm, men det känns för avancerat för min del. Det ända jag har kommit på hittills är att såga den i två delar och ha som bokstöd till hästböckerna.
Åh, kan inte du slänga in en bild på din/dina hjälmlampor @Blueberry ?
Jag kom på att jag behöver en lampskärm till min bordslampa, som kunde vara snyggt att ha hjälmen på. Visst borde det fungera lika bra, om jag gör som du och river ur inredningen, sprayar med guldfärg och fäster hållaren på något sätt i hjälmen.
Det här är den första jag gjorde, den andra (vinröd ) har jag nog ingen bild på.
Jag hade ganska mycket bekymmer med att det blev så mycket skumgummi/ludd kvar längst ner på frigoliten, så jag löste det genom att fästa på ett tyg längst ner för att det inte skulle bli för fult.
Tanken är att jag ska ha dem som fönsterlampor eftersom det bara är punktbelysning, men de har ärligt talat inte kommit upp än.
Hästmänniskan
Varning för väldigt långt inlägg.
Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...