Göra om musik fil

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 728
T

Tomaten

ska lägga till en låt i ett bildspel och det står att filen måste vara en WAW- fil. Hur gör man om dem till det?Går det över huvudtaget? :bow:

Sv: Göra om musik fil

Jag har aldrig konverterat till det formatet själv, men jag är ganska säker på att det finns program som kan göra det. Man kan ju konverera till alla möjliga musikformat...

http://www.download.com/sort/3150-2140_4-0-1-3.html? hittar du säkert något användbart program att ladda ned gratis. Kan inte föreslå något speciellt eftersom jag inte själv har provat någon av dem.

Sv: Göra om musik fil

En fördel är ju om man vet vilket format filen är i orginal :p.
Är det en mp3:a så kommer den tyvär antagligen bli väldigt stor i wav, då wav inte är ett komprimerat format, eller så kommer filen bli i väldigt dåligt kvalité.

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: fejko
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 428
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 534
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025