Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska in till Femman imon nämligen. Upptäckte förut en spricka på baksidan.. Haft 4sen i ett år och NU kmr det en spricka, haha Har ju inte ens tappat den idag. Har min unge med mig imon & han lär ju bli gnällig om vi går i hundra affärer Därav min fråga H&M ska kollas in, Clas Ohlson & TM.
Jag slinker in och kollar Billigare att beställa ifrån Fyndiq visserligen, men kag vill inte att sprickan blir större Ska få den lagad, men inte just nu bara.
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
Juridik & Ekonomi Sådärja nu har jag även skickat in alla underlag till TUI fly också. :) De har rätt lång handläggningstid men så är det, kommer väl...
Hundavel & Ras Ja kelpies är lite lättare än dobermanns när det kommer till att chilla när de är välaktiverade, men utifrån första inlägget hade jag...