Göteborghorseshow, priser i buktiker???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Annaco
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 772
A

Annaco

Hej alla
Nu är det inte långt kvar till Göteborg horseshow.
Jag tänkte fråga om det är någon som vet vad priserna brukar ligga på när man går och handlar i små butikerna. Brukar det vara något billigare att handla där än i vanlig häst butik?

Tacksam för svar

- Anna

Sv: Göteborghorseshow, priser i buktiker???

Ja det är i princip alltid billigare på mässa, alltid en del lockvaror för att dra kunder till butiken men sen är det mesta oftast billigare. En del saker är antagligen till normalpris ändå, sånt som folk gärna vill ha. Men det finns ju alltid billiga schabrak, täcken, lindor, träns, skydd, grimmor och andra förbrukningsvaror.

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: Rosett
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka