Gothenburg Horse Show 2022

Cavallo

Trådstartare
Ska ni dit? Vad vill ni se? Biljetter har släppts om man är Hööksmedlem så jag snappade upp biljetter idag. Annars är biljettsläppet 14:e oktober. Vi valde endast Söndagen då biljetten gäller hela dagen då och vi garanterat inte jobbar och vi ville se hoppfinalen! Taggad för februari 😁
 
Jag och min kompis har som tradition att åka dit 2-3 dagar. Vi har köpt biljetter idag :) Hotell är bokat sedan tidigare.
Åh vad kul att gå flera dagar, då får du se lite av varje! Fredagen ser ut som en spännande dag med dressyr och hoppning!

Edit: svammel om biljettyper men jag hade kollat fel 🤦‍♀️
 
Senast ändrad:
Ska eventuellt dit. Beror på om min shoppingkompis kommer loss eller om nån annan kan offra sig. Hon jobbar under helgen och ska ev plugga på veckan. Men hon vet inte förrän i januari kanske december :( skulle tro att jag får vara otrogen och hitta nån annan att shoppa loss med.
 
Ska eventuellt dit. Beror på om min shoppingkompis kommer loss eller om nån annan kan offra sig. Hon jobbar under helgen och ska ev plugga på veckan. Men hon vet inte förrän i januari kanske december :( skulle tro att jag får vara otrogen och hitta nån annan att shoppa loss med.
Ja men det är ju precis det, biljetter försvann framför näsan på mig medans vi velande om var vi ville sitta!
 
Har köpt biljett till lördag kväll på försläppet idag som väl brukar gå ut till alla som köpt biljetter tidigare år. Blir nog att jag går någon mer dag själv eftersom jag bor i Göteborg. Har aldrig haft problem att hitta enstaka singelbiljetter till söndagen även om jag köpt så sent som dagen innan eller samma vecka.
 
Jag och sonen ska gå på lördagen med en kompis! Vi bor i GBG så det blir inget stort projekt med resa eller så, men ska bli kul! Sonen är taggad på käpphästhoppningen och jag ser mest av allt fram emot att få röja runt på mässan 🙈 Vi har ju ganska nyligen fått hem vår lillskrutt då så tänkte hålla igen lite med shoppingen tills dess.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 349
  • Artikel
Hästnyheter Got Event satsar på reducerat pris för barn och unga skolelever som vill se Gothenburg horse show. Världseliten inom hästsport kommer...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jag ska åka till Stockholm international horse show för första gången. Trots att jag har ridit i långt över 20 år har jag aldrig lyckats...
Svar
7
· Visningar
1 185
Övr. Grenar Mmm... Så har det återigen varit ett Göteborg Horse Show med en stor del av världseliten inom ridsporten närvarande. På mässan kunde...
Svar
17
· Visningar
5 470
Senast: Raderad medlem 111022
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp