Gotlänningar!?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Western_lover
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 342
Sv: Gotlänningar!?

:) vad kul

Jag ska snart bli medlem igen. Inte orkat betala in avgiften för iår bara :angel:

Är ni aktiva inom klubben?
jag har så lite tid att jag inte kan vara det. :crazy:

Jag är med på dom clinicar och tävlingar vi har. Har även varit med många år i styrelsen och i tävlingssektionen.

Ja, jag är aktiv inom klubben. Är just nu förtroendevald i klubben. Dessvärre har clinicar och tävlingar fått stå tillbaka då den häst jag rider varit konvalecent.

jag kanske ska flytta till Gotland nästa sommar ^^ Ska läsa ekologi på högskolan, det står mellan Gotland och Skara!

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
789
Senast: Mirre
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 147
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Way Out West-aktuella Chappel Roan uppträdde på Grammys – och red på Frökens Snusks rosa dalahäst från Melodifestivalen 2024. Eller? –...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur