Gott Nytt År!

Jag önskar er alla ett gott nytt år. Förhoppningsvis ännu bättre än föregående.

Bukefalos kommer även i fortsättningen utvecklas och jag kan utlova förbättringar av de funktioner som redan finns, samt en del nyheter.

Förhoppningsvis kommer jag även ha lite mer tid över för att se till att nyheter och annat uppdateras oftare än tidigare.


Ni som har möjlighet, stöd de som i dessa tider har det väldigt svårt. Antingen genom att bara finnas där, genom att skänka pengar eller genom att på annat sätt ge en hjälpande hand.
 
Sv: Gott Nytt År!

Gott nytt år!
Vi i Nürnberg tackar för att Buke finns :bump:

Tack vare Buke har vi fått träffa många nya trevliga människor :bow:
 
Sv: Gott Nytt År!

Immer och den vackra Besten önskar alla ett Gott Nytt År!
Själv har jag inga släktingar/bekanta som drabbats av katastrofen, men jag känner djupt med dem som berörts på något sätt.
På måndag kommer jag att sätta in en slant till en hjälporganisation.

Immer
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 589
Senast: Flixon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 136
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp