JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Galore
Startdatum
Startdatum
31 Dec 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
684
nu när nya året är påväg vill jag tacka för alla bra tips jag fått från forumet. är väldigt imponerad av alla kunskaper och alla bra förklaringar. Så gott nytt år önskar:
Muppi
Fluffi
och mej
Sv: Gott nytt år!
Tack och Gott Nytt År!
Önskar jag och nuvarande akuthemskatten Pärla
:
Sv: Gott nytt år!
kl
gott nytt år önskar jag och mina 3 jourhemsmissar
bebisarna:
(trivs bra inomhus, eller vad tror ni?
)
mamma:
Övr. Katt
Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey.
Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Katthälsa
Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Meh. Migränhjälpen avbokade pga sjukdom.
Trist, var ju lite taggad på att få igång det där... :down:
Hoarfrost
4 minuter sedan
Svar: 904
Visningar: 27 089
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Just detta kan störa mig lite på mitt jobb, att du kan få samma lön med och utan utbildning. Fast de gärna ser att du har utbildning.
grodan21
7 minuter sedan
GVFÖ 2025
Kultur Det är Sam som gör allt dötråkigt. Han är bara passiv och ser problem. Bidrar inte med något mer än negativ energi. Det är ju helt...
Fetaost
9 minuter sedan