GP ponnyn 2005!!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare alex_415
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 970
A

alex_415

Någon som ska Kvala GP-ponnyn i år???
Skulle va roligt å mveta vilka man tävlar imot å så :d haha

Sv: GP ponnyn 2005!!

ja ska iallfall inte, men skulle vad kul o höra vilken ponny du ska tävla ifall man änner igen dt :D

min kompis sla va me på sin syrras ponnyså vi skall sätta både henne och ponnyn i hård träning nu. ni som ska va me när ni anmälde er vad skrev ni på anmälnings blanketten till förbundet under "mina mål, önskan" ?? är det någon här som skall kvala i billdal??

Jag vill men jag får inte. Skåning vet du :smirk: .

Jag tycker att det är lite orättvist, jag menar Sydsvenskan kan väl ha något liknande i Falsterbo, de är ju sponsorer där.

SD-ponnyn haha

bokslukaren skrev:
min kompis sla va me på sin syrras ponnyså vi skall sätta både henne och ponnyn i hård träning nu. ni som ska va me när ni anmälde er vad skrev ni på anmälnings blanketten till förbundet under "mina mål, önskan" ?? är det någon här som skall kvala i billdal??

Ok..hehe det e bra med hård träning ;)..JAg ska kvala i Billdal..Jag skrev typ att mina mål är att komma till scandinavium..å blabla...

Jag ska vara med och kolla i alla fall!!! OCH hoppas att nästa år är det min tur!!

Ska du va me i billdal? va heter du å din ponny, ja kanske ser dig för ja ska hjälpa till på tävlingen som funktionär!!!! (klubbmedlem vet du... ;) )

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 415
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Ridning Det var sisådär 35 år sen jag var nybörjare. Dessutom är minnet därifrån lite oklart, men jag minns iaf att vi red med ledare iaf ett... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 308
Senast: Lobelia
·
Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
1 042
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner