GPA air speed

vicky417

Trådstartare
Jag har funderat på att köpa en sådann i sommar men då det handlar om mkt pengar vill jag höra era för och nackdelar, vad ni köpte er för och från och gärna en bild.
:bow: tusen tack
(måste övertala mamma nu om jag skall köpa en så jag får köpa den på gbg horse show:d)

Sv: GPA air speed

det var ju inte så farligt. vill du skicka PM om från var?
ngn annan som har bilder och för och ´nackdelar??

jag köpte min för typ 2 år sedan.

plus:
sval
skön

minus:
min flyger av :o
så jag använder den bara under sommaren och på den "snälla" hästen :D

pris : hum 4500 kanske ?

+
blir inte dyngsur av svett
avtagbart foder som är tvättbart
underbart skön
väger inte så mycket

-
"dyr"
man förfryser skalpen i minusgrader :D

Köpte min för ungefär 4000. Jag har den äldre modellen med pikeurlogga och silvriga detaljer. Tycker att de nya helfärgade som kommit är snyggare.

ja den är mindre en alla mina andra till och med :D haha

nej men om hästen typ gör en rejäl bock eller så så det "knycker till" så flyger den av. så sitter den typ som en cowboy hatt :D haha

Men gud!

Hoppas inte min är så. Det kan bli jobbigt eftersom det knycker till ganska ofta i landningarna.. :angel:

haha jaa.. jag hoppar bara "småhinder" med min och markarbete :D rida ut är lite vågat men ibland kan jag inte låta bli för den är så skön att rida ut med haha
men ibland flyger den inte av utan hamnar bara på sniskan men gud vad jobbigt att rätta till den efter varje språng typ :p

men vad jag vet så är det bara jag som tappar min :D

Ser ut som en blandning av flughjälmen och 14.000 kronorshjälmen typ :D

Jag ska beställa en helsvart eller helbrun snart tror jag! :love:
Red med en vanlig i somras ett tag, och det var jätteskönt att ha en när det var varmt ute.

jag behöver köpa ny hjälm med, och jag drömmer om en speed air :love: helfärgad då.

Har precis beställt en GPA Speed air till min dotter, (då hon tycker den är snyggast) från England då blev det 2800 kr inkl. frakt.:bump:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 570
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 952
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag funderar på att beställa en GPA speed air och skulle mer än gärna vilja veta hur ni upplever storleken? liten/stor, jämfört med...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Jynns
·
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka