GPA air speed

Sv: GPA air speed

jag har en Limited Edition nu..dom e jättesköna och man blir inte alls särskillt varm när man rider.
nackdel kan jag väl säga att min förra (vanlig) Speed Air gick sönder när jag ramlade av :crazy: skärmen gick av.
17687438.jpg

ska gå av?
livsfarligt ju.. höll på att få den i ögonen :crazy:

Ja ska. Går den inte av riskerar du att bryta nacken eller att få den intryckt i huvet.

På äldre hjälmar var skärmarna mjuka av samma anledning. Jockeyhjälmar har ingen skärm alls.

Ja men det låter ju som en hjälm för mig då. Kanske kan skriva en bytesannons - 3 årig connemaravalack bytes mot hjälm :rofl:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 570
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 952
Senast: Efwa
·
Utrustning Jag funderar på att beställa en GPA speed air och skulle mer än gärna vilja veta hur ni upplever storleken? liten/stor, jämfört med...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: Jynns
·
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 108
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka