GPA hjälmar ??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare la__fayette
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 025
L

la__fayette

Är på jakt efter den nya gpa hjälmen "speed air", har hört att den har kommit i nya färger mm, hade varit skoj att spana in dem, men jag hittar ingen hemsida som har den, har bara sett den i blå,grå o vit.. har någon sett ngn annan färg ??:confused:

Sv: GPA hjälmar ??

Såg en tjej som hade blå gpa hjälm och blå kavaj och jag måste säga att det var riktigt snyggt!

(kommer från mig som hatade den hjälmen från början)

haha jag tyckte med den var ful från början, men har faktiskt ändrat åsikt, för det första så är den super lätt &framförallt mkt ventilation och det känns inte att man har en hjälm på sig.. inte för jag vill ha ngn skrik färg men hade varit skoj o se hur de såg ut.. jag satsar nog på en vanlig svart.. :)

:D ja jag har varit där inne o kikat, verkligen kalaspriser

hade oxå väldigt svårt för dem i början, men så är det nästan med allt nu för tiden. :p men man vänjer sig, sen tycker man de e snyggt! =)
ska nog köpa en sån..den som va så ful förut :D

kl

Måste bara säga att jag tycker att den ä skitsnygg

kl

den ser ju ut som en cykelhjälm!!! den förra gpa:n är jättesnygg, dock något uttjatad, men speed air.. *gräver ner mig* (;

SofiaOfSweden skrev:
oh god, de är så fula.. skämmer ut ridsporten totalt.. :cool:
Så kan du inte säga!!;) Jag hade också svårt för dom i början men nu när man vant sig vid dom, så är dom riktigt coola!!:D
Har lust att köpa en sådan, det får bli det nästa gång jag köper hjälm!!:)

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 271
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 995
Senast: Lhas
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 173
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka