GPA Speed Air

Sv: GPA Speed Air

Jag är väldigt sugen på den, men kom att tänka på en sak. Den måste vara väldigt kall på vintern eftersom det kommer in så mycket luft...???

//E

Den är snygg men är man inte elitryttare just nu så är den blir det för mycket WANNABE att rida omkring med den.

Är det robot/flughjälmen? Isåfall blir det en stooor spysmiley. har inte provat den men hu så hemsk. Men om du vill ha ett rymdtema så för all del. :D

Ja jag har den. Den är riktigt skön. Mycket bättre än GPA Titium som töjer sig.

Här e jag och min hjälm. :D
fia.jpg

Helt otroligt! Tycker att den passar dig fast jag personligen är så ANTI GPA Speed Air det går att bli, jättefin på dig :D

Vad är det för märke på ditt träns? Pannbandet är väl Schumacher, men resten - lite nyfiken eftersom det är rundsytt! ;)

Ahaa! I see. Jo, jag satt å tjuvkikade lite på dina bilder :angel: . Snyggt schabrak du har föressten! ;) .

Tack :) det är faktiskt rätt fint. jag e inte överförtjust i reklam på men vad ska man göra. Detta var iallfall snyggt gjort.

Haha, jag funderade på att köpa sånt förut, fast Mysboll frågade Skara på mässan då och de sa att det bara var reklam, men jag är ju bra på att prata.
Men jag tycker faktiskt mer om det reklammärket John har på sina schabrak... *hm...*.

Säg bara till om det är något speciellt du vill ha så kan jag säkerligen fixa det. :)
Du verkar ju rätt in love with JW saker. :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
516
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
655
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka