GPA Speed Air

Sv: GPA Speed Air

Åjo! Nu j*vlar! På onsdag asså! Då finns det flera hoppspön att välja bland! :devil: .
Gäller bara att någon av affärerna har den inne oxå! :rofl: .

Vilka otroligt fina foton du har. Vilken kamera är bilderna tagna med? Sedan tänkte jag passa på att fråga vad för snygga stövlar du har! Parlanti eller ngt annat?

Är det där Dutch Feeling Z?? u Annet Z? Isåfall så har jag en brorsa till din häst:)

Joda jag menar att NI är stilrena men inte de som har GPA Speed Air i Grand Prix touren :p (t.ex. Roffe)

Sorbe skrev:
Åjo! Nu j*vlar! På onsdag asså! Då finns det flera hoppspön att välja bland! :devil: .
Gäller bara att någon av affärerna har den inne oxå! :rofl: .

Inte säga så, tänk på att jag kan bli orolig :p :d

Vänta du bara! :devil: .

Förssten, Pressbyrån mitt emot Coffy´s eller vad det heter? Vid bögringen! ;) .

jag kan inte se nån av dina bilder :-/
why !?
någon sida man kan gå in på?

Den är faktist jätteskön den hjälmen. Sen utseendet är en annan 5:a.!

Måste bara fråga er charles Owen nördat ;) såhär lite Off topic. Läste hästmagasinet nr:1 om charles owen hjälm hampton tror jag den hette, någon som har erfarenhet av denna?

Jag tänkte köpa en Hampton, men Sorbe förbjöd mig :p ;)

GPA Speed Air är nog den fulaste hjälmen jag har sett på länge...:crazy: Fast smaken är som baken, delad

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
516
Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
655
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022