Bukefalos 28 år!

kolblakkur

Trådstartare
Undrar om det finns någon billig GPS att sätta på grimman, så att man kan se hur hästen rör sig i hagen? Vill alltså ha så att man hur/var hästen rört sig inom en viss tid, inte var den står för tillfället. Finns det jag söker?
Har kollat på Hoofstep, men det är inte aktuellt.
 
Kolla på GPS för katt eller hund. Har inte provat själv men vet att det finns en mängd olika.
 
Jag har kollat lite, men de verkar bara visa var djuret är och inte hur det rört sig.
Okej. Första träffen jag får så står det att den visar vart djuret är och vart det har varit. Men har inte läst vidare om det så kanske inte visar någon längre tid? Men det verkar ju finnas som visar vart djuret varit iallafall.
 
Okej. Första träffen jag får så står det att den visar vart djuret är och vart det har varit. Men har inte läst vidare om det så kanske inte visar någon längre tid? Men det verkar ju finnas som visar vart djuret varit iallafall.
Har sett den, men tyckte den var för dyr :angel: Vill mest bara testa över ett dygn typ, som en kul grej. Kom dock på att jag har en Fitbit som eventuellt kan användas:idea:
 

Liknande trådar

Hundträning Det är dags att skaffa en GPS tracker till vår Border Collie Roy som ska börja vistas ute i naturen lite mer seriöst sökande bl.a...
Svar
5
· Visningar
614
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: Piglet82
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
366
Senast: liiinnea
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Hage
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp