Grå kavaj!

Bison

Trådstartare
Har inte tävlat på flera år nu och haft tävlingskläderna i en låda hemma hos mamma o pappa men nu är det dags! Så jag åkte hem för att hämta grejjorna och upptäcker till min fasa att katten Knodden har varit i lådan och rivit på min kavaj :eek: den var full av små hål och trådar överallt, min Victor Hugo :cry:
Så jag behöver en ny och jag vill ha en grå, så till frågan var hittar man en snygg grå tävlingskavaj, gärna internet butik :)

Sv: Grå kavaj!

Jacson har gråa som är rätt snygga, inte inspekterat de så noga. Billiga oxå har jag för mig!

ja har haft en sån där jacson, grå. finns fler färger också, skitsnygga till ett bra pris. typ 650 eller nått sånt har ja för mig.

Bara ett litet tips, så säljer Hööks ut sina grå jackor för ett mycket bra pris. Med nya knappar och kanske en snygg (guld/silver) passpoal runt kragen och på fickor blir det en mycket snygg kavaj.

Varför ska man byta knappar? Bara jobbigt ju. Bättre att köpa den kavaj man vill ha från början.

Pikeur gillar jag. har två själv.
här är va dem och den är grå...
000_0726.jpg

Rekomenderar verkligen Jacsons kavaj! Har den gråa själv och den är superskön (och snygg) det är stretch i den med så man kan röra sig bra. Bra pris med :)

vad har du för färg på hjälmen på det?
har fått för mig att min fux är jättesnygg i grått, har massor.
fick en tanke om ny tävlingsutstyrsel;
grå kavaj o hjälm
vitt schabrak med grått kantband o silverpasspoal
svarta stövlar
åh vad fint :p

C.O. har väl grå hjälmar?

Till min gråa Pikeur kavaj har jag en svart JW hjälm. :)

Jag har en mörkgrå equiline, hur bra som helst! :D Har kännt o så på jacson men verkar inte vara så bra, inte om man vill ha kvalitet iaf, men visst duger de! Formen var heller inte spec snygg (provde den). Men kan verkligen rekomendera equline! :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag tror jag dör-Bibbis Kan dö! Jag måste skriva av mig! Åkte till mamma och pappa idag, och jag tackar GUD att jag lämnade Gobbi (min... 2 3
Svar
54
· Visningar
4 674
Senast: Kalinsi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur