Grå kavajer? =)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 781
B

Beauty_Boss

Halloj, VART finns det grå kavajer som inte har jättestora "axelmuffar", inte är Jättelånga och såklart ska de va snygga =) VART finns dom? :p

Sv: Grå kavajer? =)

pikeur har många fina, och i många färger.
finns bla på
http://www.henrikssonsridsport.se

beställde min pikeur,dock ej grå.men dom har massa färger från http://www.calevo.com
sidan står ju på tyska, eller mycket utav det, men man kan alltid maila eller ringa dit och dom är duktiga på engelska och väldigt trevliga.... dessutom är det billigare..

jag har en grå pikeur och den är jätte bra, med strech i så den är mkt skön!

jag har en grå pikeur och den är jätte bra, med strech i så den är mkt skön!

Pikeur? John Whitaker? det finns många fina grå! :)

Jag gillar min grå JW kavaj . Fägerna ser inte så bra ut på bilden men den är väldigt snygg i verkligheten.
Jag rider även i Pikeur men föredrar Whitakerkavajen. Den är skönare och tyget är stretchigt så det blir inte så mycket kavajfeeling. ;)

Jag har en kort grå cavallo den är lite billigare än de som de andra har föreslagit men lika snygg tycker jag!

Victor Hugo har väll också tror jag.
Jacson med, om du kanske inte har råd att köpa en dyrare som
Pikeur/JW m.fl. (de är dock riktigt fina! :d)

Pikeur har ju grymt snygga! Men har man inte riktigt råd med det så tycker jag ändå att Jacksons ser skapliga ut. Och annars kan du ju kolla på annonser på begagnade! Finns mycket just märkeskavajer ute. Lycka till! :)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: Raderad medlem 147980
·
Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Hazel
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 426
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
453
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka