mandalaki Trådstartare 24 Apr 2013 #1 ...inte vattenfast, i prisklass ungefär som Max Factor (dvs inte dyr), finns det? Hade Maybelline Volume Express länge men de slutade göra den i grått.
...inte vattenfast, i prisklass ungefär som Max Factor (dvs inte dyr), finns det? Hade Maybelline Volume Express länge men de slutade göra den i grått.
K knoppet 25 Apr 2013 #4 Sv: Grå mascara Jag är nyfiken. Varför grå mascara? Visste inte ens att det fanns :-)
Andromedae 25 Apr 2013 #5 Sv: Grå mascara Det blir inte lika "skarpt" som svart. Kan även se naturligare ut. Samma anledning som varför man har t ex brun mascara.
Sv: Grå mascara Det blir inte lika "skarpt" som svart. Kan även se naturligare ut. Samma anledning som varför man har t ex brun mascara.
mandalaki Trådstartare 25 Apr 2013 #6 Sv: Grå mascara Ja precis. Jag har brun nu men trivdes bättre med grå i många år, tycker grått är snyggare. Och svart är för hårt.
Sv: Grå mascara Ja precis. Jag har brun nu men trivdes bättre med grå i många år, tycker grått är snyggare. Och svart är för hårt.
mandalaki Trådstartare 25 Apr 2013 #7 Sv: Grå mascara Var inne på Kicks på lunchen. Har du sett den i grått? Den fanns inte i butiken, hon lovade beställa, men när hon gick in på deras webb (som jag redan kollat) så fanns den inte i grått..?
Sv: Grå mascara Var inne på Kicks på lunchen. Har du sett den i grått? Den fanns inte i butiken, hon lovade beställa, men när hon gick in på deras webb (som jag redan kollat) så fanns den inte i grått..?