Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Sv: Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Nej det veet jag att man inte får, men vore skönt om han kunde få ett brev hem. Men vi får se vad det blir utav det hela, hoppas bara att han kan börja bete sig vuxet snart.
 
Sv: Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Jag vet inte hur gammal du är, men om du inte är så gammal och bor hemma skulle du kanske be någon utav dina föräldrar ringa hem till honom och prata med honom om det och berätta att det han gör faktiskt är farligt.

Lyssnar han inte då, säg till honom att om han inte slutar, kommer du kontakta polisen.
 
Sv: Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Ja usch, det måste vara hur tråkigt som helst att alltid behöva undra vad han ska göra nästa gång man ska försöka rida förbi. Hoppas han bättrar sig!
 
Sv: Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Jag vet inte hur gammal du är, men om du inte är så gammal och bor hemma skulle du kanske be någon utav dina föräldrar ringa hem till honom och prata med honom om det och berätta att det han gör faktiskt är farligt.

Lyssnar han inte då, säg till honom att om han inte slutar, kommer du kontakta polisen.

Vad gulligt det lät, och vilket gulligt tips=) dock kan jag inte be mina föräldrar ringa, då jag flyttade till den här gården för snart ett år sen, och föräldrarna bor 30mil härifrån. Jag är 21år och alltså gamal nog att prata med honom själv.
 
Sv: Granne som gör allt för att skrämma hästarna

Hur går det med allt? :D
 

Liknande trådar

Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
1 841
Senast: SkorpSmulan
·
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 327
Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
2 718
Senast: Nahar
·
Hästhantering Hej, Jag köpte min första egna häst hösten 2019. Honom köpte jag eftersom han skulle vara/verkade vara så lugn och snäll i hanteringen...
2
Svar
21
· Visningar
4 812
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp