Granngårdens mûsli?

majapia

Trådstartare
Jag köper granngårdens mûsli till mina två kusar och tycker den är bra, hästarna gillar den också :D

Någon mer som köper där ifrån?

Vad tycker ni om det fodret?

Sv: Granngårdens mûsli?

Jag har det till min valack. Använde hippos peletterade havrefria innan, cool basic, har jag för mig det heter. Men affären i min närhet hade just inte cool alltid så jag ville byta till något som jag inte behövde köra 5 mil för att köpa.
Granngårdens müsli var ganska lika i råvarusammansättningen så då blev den den. Annars kan jag välja på Salsa och Lympos också.
// Linda

Jag tycker att den är bra,förutom en gång då den havrefria muslin inte var havrefri,utan full med havre i...

Jag gav det tidigare, mycket drygt och bra :p Köpte två säckar på ett år ungefär. Men nu ska jag börja ge betfor istället, så jag plockar bort muslin (han fick 2,5 dl = ca 200 g när han fick som mest). Annars har jag en köttbulle sen! Han kommer bli ledsen, han gillar verkligen den müslin.

Jag tycker att den är bra,förutom en gång då den havrefria muslin inte var havrefri,utan full med havre i...

"den havrefria müslin"
Det låter konstigt att du skriver så eftersom Granngårdens müsli bara finns i en sort.
// Linda

Ja,den finns i en sort och ska vara "havrefri" ,men en gång i våras när jag köpte en säck så var det fullt med havre i,vilket det inte ska vara eftersom den är jusst havrefri.

Förstår inte vad det är som gör att det låter konstigt?

Senast ändrad:

Jag köpte en säck för ett tag sen och började ge min häst samtidigt som han går på bete. Jag tycker det är jättebra!

Han får en liter müsli och en liter lusernpellets varje gång jag ridit. Han är pigg som en mört, på ett positivt sätt!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 029
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
898
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
934
Senast: Oknytt
·
Katthälsa Vilket foder tycker ni är bäst för dräktig katthona, under digivningen och till ungarna när de börjar äta? Planerar en kull på min hona...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka