Granris av eller på?

Mimsan

Trådstartare
Mina tulpaner är mer än decimeterstora och krokusar och annat blommar fullt. Nu är frågan: vågar jag plocka bort granriset eller skall det vara kvar ännu ett tag?
 
Sv: Granris av eller på?

Jag har tagit bort mitt..

Bor i södra sverige. Tror inte att det blir något långvarigt bakslag om det ens kommer något.
 
Sv: Granris av eller på?

Jag har tagit bort mitt..

Bor i södra sverige. Tror inte att det blir något långvarigt bakslag om det ens kommer något.

I min lilla halländska vrå är det också varmt och skönt i dag. Tänkte mest att solen kan vara för stark. Kylan tror jag inte är något problem. Äsch, jag strippar tulpanerna medan elden forfarande finns kvar i fyrfatet! I värsta fall får jag väl täcka med fiberduk om det hux flux skulle bli jättekallt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
930
Senast: Wille
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 006
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp