gratis bildredigeringsprogram

panzy

Trådstartare
finns det nått sånt?

upptäckte precis att jag inte har nått annat än paint på datorn (inte så länge sen jag tömde den totalt o installerade allt igen) Länge tills jag ska hem till pappsen som garanterat har nått bra, men behöver NU :grin:

gärna lättanvänt, ska bara förminska ngr bilder...

Sv: gratis bildredigeringsprogram

Du tog orden ur munnen på mig, dock har jag ej testat detta själv, är kanske på tiden, så man vet vad det är man rekommenderar..

GIMP tycker jag är värdelöst, men ska du bara redigera bilder, öka/minska skärpa/kontraster etc så är Picasa jättebra!

Om du bara vill förminska bilder och inte pyssla mer med dem kan du testa fotosizer.

Gimp finns att ladda ner här Gimp

Gimp tycker jag är ett väldigt bra program när man lärt sej använda det ordentligt, men eftersom det är rätt knepigt så ger vissa upp

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 110
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just... 2
Svar
30
· Visningar
5 112
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Natten till igår fick min älskade BC-tik Nell en hjärnblödning. De neurologiska skadorna var alltför allvarliga för att det skulle vara...
Svar
18
· Visningar
1 154
Senast: Killaloe
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
4 064
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka