Gratis foderstatsprogram

Sv: Gratis foderstatsprogram

för mig funkar det inte öht...kommer till sidan där man knappar in ålder och namn på hästen, trycker på fortsätt och kommer tillbaka till samma sida :confused:

Superbra:-)

Dock räknar programmet galet ibland, så man måste vara uppmärksam.
Kopierar inlägg jag skrev i en annan tråd:

Tycker inte den räknar rätt alltid, och ger dessutom fel felmeddelanden. Har testat lite på skoj, och programmet säger tex "Foderstaten innehåller onödigt mycket kalcium. Detta är dock inte skadligt" trots att tilldelat kalcium ligger på minus, det SAKNAS 31%...
Dessutom så ligger ca/p-kvoten på 1,7 (har angett 1,7 kalicum och 1 på fosfor) men programmet tycker att kvoten är 1 och då givetvis för låg...
Magnesium känner programmet inte av att jag fyllt i värdena på, blir 0 på tilldelat.

Känns inte helt tillförlitligt! Gillar annars deras program, enkelt att använda:-)

(Ser nu att programmet anger fel ca/p-kvot för att det inte räknar ihop kalciumet rätt. Det värde jag har angett ska bli 25.5 tilldelat, men programmet får bara ihop det till 15.. )

Kanske är det olika beroende på vilken webbläsare man använder. Det funkar för mig i Mozilla Firefox men inte i Explorer. Så prova en annan webbläsare.:idea:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
584
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 556
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 224
Senast: Sasse
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka