N
Napolion
Visst finns det bra många som inte borde ha häst/hästar. Här i detta avlånga land...
MEN.....
Vi är nog ganska många som . Har tagit hand om hästar GRATIS. Alltså vi har fått våra hästar, utan att kanske betalat en krona.
Själv har jag 2 st friska krya och busiga pojkar. En fullblodsvalack, samt en shettis valack.
De var fullt friska när jag fick dem.
Fullblodet har jag haft i snart 3 år. Shettisen i ca 1 år.
Visst har det inte alltid varit en dans på rosor, med fullblodet. Men har verkligen lagt ner hela min själ, för att han skall få det så bra som möjligt.
( en häst som ej haft så kul innan) Blev illa behandlad när han gick löp..
Men självklart håller jag med. Att många rötägg till hästägare finns det. Som absolut inte borde ha häst.. Samt även andra djur...
Finns det kanske någon mera som har gjort en hjälpande insats. Och tagit hand om ett djur, som du/ni fått..
MEN.....
Själv har jag 2 st friska krya och busiga pojkar. En fullblodsvalack, samt en shettis valack.
De var fullt friska när jag fick dem.
Fullblodet har jag haft i snart 3 år. Shettisen i ca 1 år.
Visst har det inte alltid varit en dans på rosor, med fullblodet. Men har verkligen lagt ner hela min själ, för att han skall få det så bra som möjligt.
( en häst som ej haft så kul innan) Blev illa behandlad när han gick löp..
Men självklart håller jag med. Att många rötägg till hästägare finns det. Som absolut inte borde ha häst.. Samt även andra djur...
Finns det kanske någon mera som har gjort en hjälpande insats. Och tagit hand om ett djur, som du/ni fått..