Gratis program som fungerar som Word?

Fragile

Trådstartare
Finns det något att ladda ner som man kan använda istället för Word? Behöver någonstans att skriva/spara cv så man kan skicka jobbansökningar hemifrån :)

Sv: Gratis program som fungerar som Word?

Men nu när jag ska söka jobb och bifoga fil går det ju inte med Open office?

ÅH!!

Sv: Gratis program som fungerar som Word?

Du kan spara filen i .doc format eller så gör du helt enkelt en PDF av den. Ser mycket proffsigare ut och då ser det likadant ut för den som öppnar filen som den såg ut på din dator. (bara att klicka på knappen i menyraden där det står PDF på)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 420
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka