Milosari

Trådstartare
för några år sedan fanns det en sida där man kunde skicka gratis SMS. finns det fortfarande sådana sidor? adress?

Sv: gratisSMS

jaa på passagen får man skicka ett gratis sms om dagen...,sen om du går in på alltgratis.se länkar de en sida där man kan få några gratis sms också...

jag vill ju skicka ett gratissms eftersom jag inte har någon mobil för tillfället (eller telefon ö h t). men de sidor jag varit inne på kräver att man har en mobil dit de kan skicka en kod. finns det någon sida för mobillösa?

har du telia som abonnemang får du även 5 gratis sms på "mina sidor" eller vad det heter.

Liknande trådar

IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Tilde789
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
682
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Om man skaffar den kan man då endast få sina aviseringar i appen? Går det att göra inställningar så man också fortsätter får sms? Jag...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka