• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare chrysler
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 063
C

chrysler

Överallt står det att man kan testa samma dag som man förväntar att mensen ska komma men går det att testa tidigare?
Alltså tex nåra dagar efter en ev befrukning & hur många dagar ska det då ha gått för att visa?Tycker det är konstigt att man måste vänta så pass länge:confused:

Sv: Grav.test

kroppen börjar inte producera HCG (hormonet testerna mäter) förrän det beruktade ägget fäster i livmoderväggen - innan dess far det bara runt där inne, och sen behöver halten av hormonet bli så hög att det ger utslag på testet

Vissa får plus lite innan BIM medan det inte blir plus förrän några dagar efter BIM på andra. Beror väl på vilken menscykel man har och hur snabbt ägget fäster också.

jag plussade en dag före förväntad mens - det beror helt på hur snabbt din kropp producerar hcg-hormonet som är det som grav.testet "reagerar" på.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 672
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 644
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 252
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner