gravid trots mens

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare angel83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 6 444
Sv: gravid trots mens

är det nån som ha haft "riktig" mens även ni varit gravida?

Japp både min mamma och syster hade riktig mens trots graviditet! Även en kompisa mamma hade riktig mens fram till 5 månaden och då upptäckte hon att hon var med barn :P lite sent kanske !

Så du vet !

/A

Vad är riktig mens? Jag blödde länge och mycket i början av min andra graviditet. När jag fick bekräftat att jag var gravid var jag redan i v20 men trodde kanske v5 :crazy:

med riktig mens menar jag att man blöder rätt mkt o inte bara lite brunaktigt slem..

:confused: jo ra..
var i 6 mån och har haft mens hela tiden.

Hoppar in på förälder..

Så som jag förstått är det väldigt vanligt att få något mensliknande (det är ju inte riktig mens) när man är med barn, så bara för "mensen" kommer så kan man inte vara helt säker :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: pajaztar
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 032
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Amha
·
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 242
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka