Status
Stängd för vidare inlägg.

jemaha

Trådstartare
Testade i måndags, det vart ett plus!! :) Två månader tog det efter att jag tog ut pstaven..
 
Sv: Gravid

jag förstår det
hur långt har du kommit? märkt några jobbiga biverkningar typ illamående å sånt än?
men verkligen stort grattis till dig :)
 
Sv: Gravid

Jag mår illa, har ont i brösten, är kissnödig & har lite lätt mensvärk nästan hela tiden. Tror att jag är i v 7.
 
Sv: Gravid

Grattis!
På hemsidan familjeliv.se finns det en bra hjälpt att räkna ut vilken vecka man är i! Bra för mig ialla fall som är helt hopplös på att komma ihåg... ;)
 
Sv: Gravid

Fast jag kan inte räkna ut exakt, min mens har inte varit riktigt som den ska efter staven...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 219
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 323
Senast: Manji
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 587
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp