JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Barn
Trådstartare
Trådstartare
Hemlighet
Startdatum
Startdatum
10 Dec 2007
Svar
Svar
23
Visningar
Visningar
1 756
Sv: Gravid...
grattis!!
om du har räknat rätt och BF blir 12/8 så får bebis dessutom världens bästa dag att fylla år på, jag har testat 23 gånger
delvis knapp
Tack alla. Jasså, ni vill veta vem jag är
Tihi.
Jag har börjat fatta att det faktiskt är sant nu, trots att det känns overkligt.
Jag är bara så sjukt trött nu
Nu har jag varit på mvc för första ggn. Träffade bm som verkar jättegullig. Hon pratade om rökning/alkohol, mat och sånt. Snurrade på snurran, 3/8 blev BF.
Ska dit igen den 3/1 för provtagning och sånt.
va roligt GRATTIS
Kropp & Själ
Vaknade strax innan kvart över 02 och kände hur det gjorde ont i mitt högra bröst. Men det tog en liten stund innan jag reagerade. Det...
Övr. Barn
Jag är för tillfället väldigt uppgiven, så det kanske blir lite rörigt.
Sedan graviditet nr 2 har mensen helt ballat ur. Alltså...
2
Gravid - 1år
Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Övr. Barn
Lite kortfattat :
I slutet på 2012 fick jag veta av en lärare på äldsta sonens skola att de skulle göra en orosanmälan till...
Eurovision 2025
Kultur Min kristallkula:
1 Frankrike
2 Sverige
3 Österrike
4 Nederländerna (Velade länge mellan dem och Albanien men jag tror att juryerna inte...
hundtant
Alldeles nyss
Svar: 446
Visningar: 10 005
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Borde äta tacos men har hoppat runt till dängan Opa Opa och pysslat. Tror möjligtvis att jag är lite beroende av Pinterest:rofl:
Så...
_Elly_
8 minuter sedan
Svar: 494
Visningar: 13 933
Allmänt