P

Poppis

Hjälp jag är med barn!! Har ett bar förut på 1,6år j har haft det besvärligt med pga psykiskt sjuktdom, men vad ska jag göra nu?? (barnet har inte litigt av min ångest depression.Hjälp mig orkar ja med ett barn till!! Råd emmottages!!
 
Sv: Gravid

Prata med en psykolog eller kurator!
Var det tidigare barnet 1,6 år? Det kanske blir tätt, men känn efter riktigt hur du vill ha det? Vill du ha fler barn?
Lyssna till vad ditt hjärta säger till dig!
 
Sv: Gravid

Prata med din partner, med din teraput/läkare/psykolog eller barnmorska eller kurator via MVC.

Går liksom inte råda ngn över nätet tror jag. Men tänk på att ni är två st och det går ju att fortsätta vara sjukskriven/sjukpensionerad/rehabiliteras även med barn, den andre föräldern (pappan) kan likaväl vara barnledig redan från start. Bara en tanke.
 
Sv: Gravid

Är inte sjukskriven utan kämpar på som vanligt.....jobbar heltid.
 
Sv: Gravid

Har beslutat mig för att göra abort. Orken finns inte där...:(
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 202
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 826
Senast: orkide
·
Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 609
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 454
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp