Gravidförsäkring

amalia

Trådstartare
Vad är den bra för? Antar att olika bolag har olika saker de ersätter, men finns någon att rekommendera som är bättre/ mer prisvärd än någon annan?

Har alla här haft gravidförsäkring?

Sv: Gravidförsäkring

Jag har en gravidförsäkring hos Skandia, då jag har mina andra försäkringar där. Jag har den som heter "barn på gång plus" som kostar. Det finns både de som är gratis och de som kostar. Den som jag har ger ersättning om något händer vid förlossningen och även ersättning om något händer bebisen. Då det var länge sen jag tecknade denna försäkring kommer jag inte ihåg så mycket om den. Men gå in på försäkringsbolagens hemsidor och läs skillnaden mellan de olika gravidförsäkringar som finns.

Sv: Gravidförsäkring

Jag hade Folksams gratisförsäkring. Fick 1000:- i ersättning för att jag fick ta kejsarsnitt.

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 058
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 548
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 325
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V