ellie

Trådstartare
När kan man testa sig med testet? Det står nåt om "ta det då du förväntar menstruation",men kan man bara testa sig då eller kan man testa sig närsomhelst? Jag vill veta nu ju!
Ska tillägga att jag äter p-piller,men har känt mig lite konstig senaste 2 mån...

Sv: Gravtest

hehe,jo det är ju det jag ska göra :)
Men jag kan alltså ta det närsomhelst nu,och inte bara när jag förväntar min mens? Förlåt om det är en dum fråga,men jag har aldrig varit i den här sitsen s.a.s....

Det beror på när du tror att du blivit gravid. Om du känt dig konstig i två månader så kan du testa nu direkt. Om du tror att du blivit gravid under denna cykel och inte fått din mens ännu, bör du vänta till förväntad mens. Då är det också bäst med morgonurin.

//Julia

inget mot dig ts men folk verkar missat helt att det ligger faktiskt en utmärkt bruksanvisning i paketet! finns oxå på apotekets hemsida!

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
1 062
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 128
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
18 778
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka