Bukefalos 28 år!

Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

D

dörr

:idea: Anklams ryttarsällskap flyttar Greveritten till lördagen den 23 maj.i år.
Vi som vill starta på 80 i år har då möjlighet att komma till Dacke ritten och även våra 50 kms ryttare får en möjlighet till innan vi går på sommar semester.Tyvärr hinner vi inte träna upp oss till Vedemansritten
Vi ska skriva om proppen på lördagen den 14/3 nu vill vi ha hjälp utav er: vad vill ni ha för klasser om ni tänker starta här. Vi är öppna för förslag även när det gäller uppstallningar och logi etc. Banorna kommer att gå på mindre grusvägar och vägar med gräs i mitten from 2007 insåg vi att vildsvinen hade blivit så många så de kan förstöra ridstigarna på några dagar.
Gå gärna in på vår hemsida www.anklamsryttarsallskap.se se våra tränings tider. Vi gör nu idagarna ett studiebesök på polisrytteriet i Malmö Det är gratis att följa med hör av dej omg till mej om du vill med.
Hälsningar Ylva Johansson Anklams ryttarsallskap ylva111@msn.com
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

Härligt Ylva!
Jag kommer och rider CR med Greta, men det vet du redan ;)
Hls Magdalena
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

:banana::banana: Yes!!:) Jag tänkte komma o ta 50 km tävling me min pojke!!
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

Jag kan inte planera för mycket i mitt liv just nu men jag skulle vilja rida 50km.
För övrigt har jag inga speciella önskemål. Det brukar fixa sig o vi har varit med om det mesta.
// Linda
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

Hej hej!!

Jag ska skicka iväg min mamma till dig att fixa grönt kort!
Men vi (Hon och min arabtant) skulle vilja starta PP 20km...
Hoppas hoppas den kommer vara kvar!!

_Skifting_
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

Hej!
Nu har alla jobbat jättebra !
Årets ridslingor ser underbara ut. Inga bökande vildsvin eller sank område då vi nu har lagt om slingorna.
Omväxlande blir det ifrån fina ljusgröna bokskogar till bilvägar igenom trolsk granskog. På Romelåsens södra del ser du havet i horisonten.
Du kommer också att få rida småvägar igenom nya anlagda våtmarks områden
Målslingan är mkt galopp vänlig med bl.a en ny lagd sandväg.
Vill du veta mer eller komma och träna på en del sträcka så hör av dej.
Många hälsningar ifrån Ylva Johansson ylva111@msn.com
 
Sv: Greveriiten 23 maj vad Önskas !!!

åh de låter underbart!!!! nu längtar jag ännu mer tills näst nästa lördag!! visseligen till fredag för då åker vi ner!!=) någon som e sugen på o rida åtta mil ihop o bara ta de lugnt o få godkänt???=)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp