Griffin Robert Whitaker

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare zavannah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 650
Z

zavannah

Hoppsadel.Är det ngn som testat denna sadel? Vad tycker ni?
Ska ha tag på en billig sadel till min 3-åring som ska ridas in.Funderar då på denna. Vill inte ta till min andra (dyra Amerigo) fall hon får ngt spel till att börja med.
Vill veta både negativa & positiva. Har inga erfarenheter alls av dessa sadlar innan, gillar egentligen inte ens syntet....:bump:

Sv: Griffin Robert Whitaker

Jag har mkt positiva erfarenheter av just Griffinsadlarna, har själv haft 4 st i olika modeller både hopp och dressyr, men om du söker efter Griffin i sök-hjälpen som kommer du att hitta flera gamla trådar med många åsikter!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 077
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 796
Utrustning Nu behöver jag input från alla som kan Prestigesadlar utan och innan! Vi har en Versailles som ligger riktigt bra på båda hästarna, men...
Svar
0
· Visningar
1 022
Hundhälsa Tror jag ska börja testa min hund på färskfoder igen. Tror dock inte vi vill testa nått med kyckling i då han har haft problem med det...
Svar
15
· Visningar
2 663
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka