Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Köpte en T6 för två veckor sedan.. en Robert Whitaker! Den trivs jag väldigt bra med, sitter skönt i den kanske något hård i sitsen men tror att en blir lite mjkare ju mer man använder den. Alla stöd och så sitter på rätt plats för mig Men måste nu köpa nytt träns för att matcha sadeln:smirk:
En kompis har allroundmodellen av T4 den ser också väldigt skön ut men ser väldigt mycket syntetig ut..min ser ut som läder. Tycker hennes har väldigt höga bossor-man kommer högre upp på hästen men det kanske oxå är något som sjunker ned då hennes är väldigt ny också!
Tror att efterssom dom gjort nya modeller(T6) så kanske det finns några brister i det gamla? tänker mest på Robert Whitaker och Rickard Davidsson.. men det är bara en fundering i från min sida!
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...