Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...Kunde inte låta bli att svara på en annons... En Sommer 17,5 36 bom...
Den kommer imorgon (förhoppningsvis) så då provar jag den... Lyckades pruta ner den från 6000 till 5000... Tänkte att jag lika gärna kunde prova den..
Jag tänkte faktiskt på dig, men den är nog inte svängd nog.
Men du, det finns en 18" XXW cob dressyr inne också. Ring till butiken i Halmstad. Den är billigare.
Men om jag köper den här Endurance så får du gärna prova den nästa gång jag är i Skåne Men jag vet inte om den kanske är mer böjd än Cob, jag tror inte det, utan jag tror det är tvärtom. Men jag vet inte riktigt, för Coben jag provade var för smal och Endurance är för vid.
Och om Sommern som kommer på måndag (hallååå så trög jag är, trodde det var torsdag idag och att sadeln skulle komma imorgon...) inte passar kan jag säga till dig att passa på
men jag kan inte ha 18"
Ja! prova endurance vill jag men blir den itne för rak för min pålle? är det skillnad på cob och endurance i svängdhet? (kan man skriva så :P)
Jag vet som sagt inte, för Coben var för smal och Endurance är för vid, så den ena känns mer böjd än den andra, men jag tror det beror på bomvidden.
Just det... Du msåte ha mindre... Den blir nog för rak också ja... Skit också Men det hade nog funkat med en omstoppning tror jag. Den är ganska böjd i bommen men den jag ahr är ju ny, och stoppningen har inte tryckts ihop.
Sommern jag ska prova är 17,5... Hippomarket.com skulle ta hem fler... Hon kanske tar hem dressyr också (den jag ska prova är en allround)
Nope, inte ännu. Men på måndag
Det verkade som att den var gigantisk, så jag är rädd att den kanske inte passar min häst. Men det får jag väl se...
Annars är jag ganska sugen på att ta en tripp till Laholm och bara köpa en Globus Loke 17,5 38 bom så är det klart sen.
Blir ca 5500, men det är det värt. Men emr än så betalar jag inte för en skogssadel liksom...
För mig är det det Globus passar Nasse
Men jag har inte velat ha en Globus Loke då den är värdelös som hoppsadel, men jag får väl leva med det då. Kan ju be en sadelmakare fixa lite med klossar och så.