Griffins R W syntetsadel som hööks har bla!

Snobben

Trådstartare
Är det någon som har en sån?Vad tycker ni om den isåfall?
Jag har provsuttit en i affären och tycker den verkade jätteskön och fin,men har blivit lite "anti bom-sadel" då jag har en bomlös som hästen trivs jättebra med,men om vi ska hoppa så behövs ju en bomsadel.. Kul & höra åsikter om den sadeln!:bump:

Sv: Griffins R W syntetsadel som hööks har bla!

Jag har inte just den men Cob dressyr och endurance.
Visst, dessa sadlar är inte lika bekväma som min SS men för att vara bomsadlar är de ok. Hästen accepterar dessa sadlar. Det säger en del om hur det känns för honom också.
// Linda

Jag har också tänkt köpa Griffins R W syntetsadelsadeln men har inte velat för att hästen trivs i den bomlösa sadeln.

tänkte öppna en tråd om en liknande fråga.:rofl:
men om det går bra så är jag med på din tråd. =)

Jag har en Richard Davidsson (heter den va??) och jag älskar den!!
Min häst bygger just nu muskler i ryggen så för henne är den kanon!
Jag har de extra iläggen för bättre skänkelläge och man sitter som "en fläskläpp" i sadeln!

Kan rida i den i 3 timmar utan att bli trött!! :love:

Liknande trådar

T
Utrustning Fick tips av en på buke att Jensen exmoor skulle kunna vara en sadel som passar min häst. Hitta inget som är tillräckligt brett och...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: mahlmt
·
T
Utrustning Idag ringde jag Thorowgood i England för att höra vilken sadel det är Hööks säljer som sin T4 Griffin allround. De säljer Cobsadeln...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Julle
·
Utrustning Ja, som rubriken berättar har jag äntligen köpt mig en ny hoppsadel och på kuppen blivit väldigt mycket klokare. ;) Ffa har jag lärt mig... 2
Svar
23
· Visningar
3 504
Senast: alice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka