Grimm-problem...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopptossa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 739
Sv: Grimm-problem...

låter otäckt med hägningen... ush! men det e väl ändå rätt ovanligt? nästan större chans att hästen skulle bli överkörd?

jag har hört många som har gjort illa sig väldigt mkt i hagen pga grimman men "bara" två som har råkat hänga sig för att dem fastnat så mkt men två är ju liksom två för mycket. Jag tycker iaf det är läskigt och obehagligt så jag försöker lära mig att få tag på mina busar och även jag har en häst som e halft omöjlig att få tag på i hagen så man skulle vilja ha grimman men jag vågar då inte..

ja man blir ju lite orolig.. idag gick det bra i alla fall(att han inte backade menar jag((utan halsband..))):)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 214
Senast: Sel
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det... 2
Svar
20
· Visningar
8 922
Hästhantering Min häst har börjat springa iväg från mig i hagen. Hon möter mig och hälsar, men så fort hon hälsat så travar hon iväg. När hon kom till...
Svar
11
· Visningar
2 512
Senast: Bells
·
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
17 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka