Grimmor !!!!! <<

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 041
I

Idrus

Hejsan!
Ursäkta, men jag tycker det bara finns så fula grimmor :(
Alla dom här roliga å söta finns bara i shettlands storlek :mad:
Å alla är så tråkiga, enfärgade å rutiga tex. Vet du nån bra sida med SNYGGA grimmor ?? :love:

Skriv då !! hehe
MVH // Ida

Sv: Grimmor !!!!! <<

skulle jag också vilja veta. Min mamma fick dock tag på en rätt fin grimma för några år sedan, stod hamilton på mässingsbeslaget. Skulle vilja veta var man kan få tga på hamilton grimmor nu för tiden. Det va ett rätt så bra spänne på den också. Svart med röda mösnter o mässingsbeslag, ingen rost fast hon haft den flera år.

Köp en rejäl läder grimma! :idea:
Dom kanske inte är snyggast men dom är helt klart bäst för hästen och om man ser till säkerhet.

(jag har bara lädergrimmor på mina hästar och tycker dom är snygga) :)

Letar också efter någon lite roligare grimma! Som du sa, alla man hittar är så.. trista.

Jag skulle nog vilja föreslå http://www.ponnyprakt.se/ Där du kan komponera din egen grimma. Annars finns ju dom jag gillar med text på nosgrimman, busig, envis och smart till exempel. Letar du lädergrimmor så har jag inga goda idéer.

Hej, jo, jag vet att ponnyprakt.se har roliga grejor (har beställt pannband + senskydd) men det e så dyrt där.

Okej, men vore jätte kul om ni kunde skicka en länk på snygga grimmor :angel: :love:

Hallåå ?? :P Skicka bilder på era grimmor, å vart har ni köpt era grimmor ? Nån bra sida ?

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 712
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 552
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 527
Senast: miumiu
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 652
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Betäckning 2024 - föl 2025