Apollo

Trådstartare
Har hört att grisöron är farligt att ge. Tänker på torkade öron då.
Har läst att de kan splittras och fastna i halsen.
Hur är det nu :confused:

Sv: Grisöron

Jag har aldrig råkat ut för konstigheter med grisöron och med 12 hundar fn och många hundår bakom mig så drar jag slutsatsen att man ska ha maximal otur om något händer hunden pga ett grisöra.

Tack, min lilla gillar grisöron ( hon snodde en från sin kompis och ville inte lämna tillbaka det):angel: och hade precis köpt torkade öron för att hon skulle få testa, då jag läste detta. Känns skönt att höra:)

Nä rökta blir det aldrig har hört att det inte är så bra för magen. Då när hon snodde från kompisen så fick jag veta att det fanns torkade. Visste inte det innan.

Liknande trådar

Hundhälsa Är betnovat (0,5 ml i vardera öra i 10 dagar) och rengöring med otoact (varannan dag i 10 dagar) vanlig behandling för ökad förekomst av...
Svar
4
· Visningar
626
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 085
Senast: sidensvans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka