Grön sammetshjälm

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Scarlet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 128
S

Scarlet

Mamma fyller år och hon har önskat sig en grön sammetshjälm, är det någon som vet var det finns att köpa i Stockholmsområdet?

Tacksam för svar, Kajsa.

Sv: Grön sammetshjälm

Champion Showring har jag för mig har gröna sammetshjälmar. De hjälmarna finns lite här och var i välsorterade ridsportbutiker, går säkert att hitta i någon butik i Stockholmsområdet eftersom ni har så många ridsportbutiker där..

Slå upp i typ Gula sidorna eller nått efter hästaffärer här i Sthlm å ring, så slipper du hoppa runt till ALLA här i Stockholm, lär bli rätt många! :crazy:

Tror föressten inte att göra sammetshjälmar görs längre, jobbade i en hästaffär för ca 1½ år sen, då var det flera som ville ha gröna, men vi ringde runt till massa grossister, ingen hade gröna kvar :S

Som sagt... jag tror i alla fall att just Champion Showring fortfarande tillverkar Gröna sammetshjälmar. Vet en i stallet som har en sådan, som hon köpte för ett par månader sedan. JW hjälmarna finns väll också i grönt väll? Fast de är ju rätt så dyra och jag är osäker på om de alltid finns inne i grönt. Men nog ska det gå att ordna fram en grön sammetshjälm alltid men däremot kan jag tänka mig att det kan dröja att tag och få den eftersom ridsportbutiken ev. måste ta hem den först. Men ring runt till butikerna och fråga, du fick ju ett bra tips - kolla på gulasidorna efter ridsportbutiker i stockholm!

Tack så mycket för alla svar!

Tycker hon är besvärlig som vill ha en grön, men det är väl bara att leta. ;)

Kan du inte köpa en svart eller marinblå sammetshjälm då (eller vad du nu hittar) och köpa ett grönt hjälmöverdrag till henne i stället? ;) :D

Liknande trådar

Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna... 2
Svar
30
· Visningar
874
Senast: sthu
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Anläggning Vi har i flera år haft en skottkärra till mockning i grön plast, väldigt lätt och smidig. Lagom stor till ett litet stall. Nu har den...
Svar
11
· Visningar
593
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka