Gröna Lund besök

Akerman

Trådstartare
Ja som ni kanske räknat ut så ska vi (Jag & Sambo) besöka Grönan på onsdag.

Tänkte höra efter era tips "inför besöket" allt från vad man bör ha med sig, osv :)
Kanske de finns något man själv inte tänkt på nu när man är i "solstingstider" ? :idea:

Sv: Gröna Lund besök

Antar att ni ska dit tidigare på dan, men när det är konserter så kan man försöka undvika att gå dit precis innan det blir dyrare inträde (18.00), då brukar det vara mkt köer. Är det långa köer vid biljetterna uppe vid spårvagnen, så finns det en liten stuga neråt färjan som också säljer.
Har ni grönt kort sen tidigare och tänkt köpa nytt iår så kan man fylla på på nätet, så slipper man köerna.

Liknande trådar

Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
500
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag köpte en duschkräm från Rituals häromveckan och provade den första gången i onsdags, luktar gott och allt var okej. Men sedan...
Svar
15
· Visningar
622
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Araminta
·
Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 305
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈